Wednesday, December 5, 2012

Samsung Note 2

Bila dapat tahu yang samsung keluar lagi sebuah lagi smart phone, aku jadi macam excited sangat...  ^-^ .... Terasa macam aku kena dan harus bertukar handphone.. Tapi masa tu samsung baru keluarkan galaxy s3...

Then bermulalah aktiviti survey harga di pasaran... Dari satu tempat ke satu tempat.. Tapi harga masa keluar hari tu MAHAL !!!!.. =.='  Sampai ke Sunway Pyramid, tapi still mahal lagi... Lowyat pun sama.

Entah kenapa, phone yang aku pakai ni buat hal. Aku rasa merajuk la tue...Hahahahha.. Sebab tahu tuan dia nak tukar tepon baru. Kalau dia ada mata confirm air mata dia dah meleleh2 kuar.. Ermm... tapi tu la, orang kata klu kita nak tukar phone, jangan sampai phone yang sedia ada ni dengar... -_-"

Aku pergi hantar baiki, tapi nak kena bayar RM400.00 pulak, katanya screen rosak. Pikir punyala pikir keputusan pun telah dibuat. Beli phone baru.. Tapinya, samsung kuar plak note 2...Wah wah... Excited gila masa tue... Sampai ke ceruk mana pegi usha degan housemate.. Tapi mr.bf tak kasi beli dekat kedai biasa.. Sebabnya nanti kejadian yang sama jadi balik. Alang2 nak beli biar puas hati katanya.

Dan akhirnya, 2hb december 2012 aku dengan membazirnya membeli phone baru!! T.T menggeletar tangan aku nak withdraw duit kat atm machine tu. Mahal weh.. RM2,299.00.. Ermm..tapi lepas dah dpt tak ada la rasa bersalah plak...PUAS HARI jer..hehehhehe..

XOXO   ^.^



No comments:

Post a Comment