pagi tadi, dalam perjalanan ke office, aku msg ****,
"Assalam..morning...**** yang pasal tudung nak pulang tue xboleh la..
sebabnya dah sebulan..dier bagi tukar dalam masa seminggu lebih kurang jea..sorry la"
macam tue la msg aku pada dier..Untuk bengetahuan korang, aku ada jual shawl,kasut or beg secara online.. Yang untuk member aku ni, aku tolong belikan barang untuk dia, tapi aku markup la sikit harga. Tapi serius tak banyak pun, lepas untung tambang aku pergi beli jea.Kawan-kawan, kenapa kita nak kena berkira kan?
Ok, balik pada cerita tadi..Sampai office, aku dapat reply msg dari dia,
"Wei... nape ko baru bagitau tak leh pulang awal? nape br ckp sekarang? patutnya kalu bole tukar dalam mase sebulan
ko bagitau awal2...camne ko niaga..xkan ko br tau kot xleh tukar dalam sebulan..Kalau aku tau awal senang aku nak return.."
sebenarnya panjang lagi dia reply..tapi cukupla tu jer yg aku tulis dekat sini..
Buat pengetahuan, aku dah bagitau awal-awal lg masih dia ambik shawl tue, mungkin sebab dier terlalu excited atau terlalu sibuk sampai dia lupa ape yang dia kata. Serius, aku betul-betul bengang bila dia ckp "camne ko niaga"..Yeala, aku memg tak pandai, ko saja yang pandai..
Kalau ko pandai, kenapa ko hold benda tu sampai sebulan? Asal tak bagi awal2?
Oh, terlupa plak..Mungkin sebab ko deal dengan aku kan..Main value kecil jea.Tak sampai pun ratus2 or puluh ribu..Serius nie last deal aku dengan ko..
Terima Kasih..
p/s: Bukan lg menolong tapi lagi membebankan.
No comments:
Post a Comment